Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

11 Maart 2014 | Australië, Sydney

We hebben een goede vlucht gehad naar Sydney,wat een overgang van de Desert naar de grote stad ,hahaha .
gisteravond de stad maar eens verkend ,nou dat viel niet mee ,we liepen in een rondje ,boertjes in de grote stad ,ha ha ha .
Maar zo op eens stonden we in High Park,Jan helemaal de koning te rijk ,weg uit de drukte ,heerlijk wat een rust in het park.We kwamen uit in de duurste winkel straat van Sydney ,maar geen eet tent te bekennen ,we hebben een flink eind in de ronde gesjouwd voor we een Italiaans eetcafé tegenkwamen ,nice food for nice people ,nou dat sprak ons wel aan we hebben heeeeeerlijk gegeten daar. We hadden inmiddels al wel gezien dat als mensen weggingen de ober een dikke pakkerd kreeg van iedereen ,of je werd terug gevloten door mister him self ,haha.
En inderdaad ,nadat we betaald hadden ,wilden we weglopen maar ook wij werden terug gefloten en hij kwam achterons aan ,we kwamen er niet onderuit hahaha, we hebben er smakelijk om moeten lachen .Vandaag zijn we richting de haven gelopen ,door de botanische tuin ,prachtig ,kwamen we uit bij Opera House ,heel mooi ,daarna langs de boulevard naar de Sydney Bridge gelopen ,en daar helemaal overheen naar de andere kant gelopen ,je kunt ook op de brug boog naar het hoogste punt lopen/klauteren ,maar dat is nog al prijzig en erg hoog brrrr.
Aan de andere kant is het veel rustiger ,maar we moesten toch weer terug ,dus hebben we de veerboot uitgeprobeerd ,en nu liggen we lekker uit te rusten in het park .
Marlies hier hebben ze fitness klasjes op straat ,daar staat een klerenkast bij je les te geven ,haha ,verder zien we heel veel mensen rennen door de stad,in die hitte pff.
Gerry this three had we seen at the Azoren,a Ficus

• 12 Maart 2014 - 09:12

Gerry And Margaret:

G'day Ida and Jan,
    It is fabulous to read all your diary entries on your travels around Australia. It has been great to read about your visits to Alice Springs, Uluru, Kings Canyon and now Sydney. We laughed when we read about it being busy in Sydney and you getting lost going around and around the streets. We hope that when you get into your campervan it will be calmer and you can go at your own pace. Yes you know the tree Ficus.
    Looking forward to reading more about your travels.
    Safe trip
    Gerry and Margaret.

• 13 Maart 2014 - 09:18

Marlies:

Hoi Ida en Jan,
    Ik fitness denk ik toch liever binnen bij de sportschool. Dan kan niet iedereen zien dat ik heel druk ben met het trainen van mijn kaakspieren. Haha.
    Nog heel veel plezier samen toegewenst!
    Groetjes, Marlies