Laatste vakantiedagen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Laatste vakantiedagen - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Laatste vakantiedagen

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

02 April 2014 | Australië, Airlie Beach

Nog 2 heel goed bestede dagen gehad in het hoge noorden ,en ook nog mooi weer .Gisteren zijn we naar Mossman Gorge geweest ,het regenwoud in de buurt van Port Douglas ,wat mooi daar ,het is zo overweldigend groot daar ,boom die rijken zowat in de hemel ,we hebben een wandel tocht gemaakt ,met watervallen enz .Jan zag nog een kleine slang weg schieten ,daarna zijn we richting rivier gegaan ,waar gewaarschuwd wordt voor krokodillen ,onderweg al een fikse regenbui ,het is niet voor niks regenwoud he .We zijn niet de rivier opgegaan ,jongens die van een rondvaart bootje kwamen hadden 1 grote krokodil gezien. Terug op de camping hebben we " gefacetimed met de familie in Melbourne ,leuk om even te kletsen met hun ,we zullen zeker op deze manier contact houden ,als we terug zijn in Holland.
In de avond begon het te regenen en het stopte niet meer voor vanmorgen 11. 00 uur ,bah ,wat jammer van de laatste dag ,toch maar op pad gegaan naar Cairns ,voor de Skirail naar Kuranda ,je gaat met een cabine hoog over het regenwoud en de watervallen ,wat een mooi uitzicht ,op de eindbestemming werd het droog en stralend mooi weer ,een klein toeristisch plaatsje , we zijn terug gegaan met een oud treintje van rond 1900 a 1930 ,heel fraai ,en relaxt ritje terug ,langs de watervallen .Nu zitten we op een camping in de buurt van Cairns ,dat het nog weer droog zou worden hadden we vanmorgen niet verwacht ,tjonge jonge wat een weertje vanmorgen ,zo gaan we toch nog met een zomers gevoel weg morgen

• 03 April 2014 - 00:10

Marcel En Carola:

Hoi Jan en Ida, we hebben genoten van jullie verslagen hier, nu nog een hele goede lange reis terug naar huis, waar het de laatste week ook heerlijk weer is! Geniet er nog heel even van en dan zien we jou Ida over een goede anderhalve week weer terug in Enschede, ze vragen naar je hoor! " Hoe zou Ida het hebben....?"" Ik mis Ida wel hoor"
    Groeten van ons

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014