3 sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu 3 sisters - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

3 sisters

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

13 Maart 2014 | Australië, Katoomba

nog een dagje Sydney,een hele mooie stad ,maar het blijft af en toe zoeken naar de juiste weg ,zo kwamen op de markt terecht terwijl we chinatown zochten .Een hele grote overdekte markt ,met kleding ,groente ,vis ,prachtig ,zelfs Jan heeft er inkopen gedaan ,een mooi groen t shirt ,hahahah,en een leren hoed ,wat een inkopen ,het lijkt wel of hij een gat in de hand heeft .
We zijn de 2 de avond bij een restaurant geweest ,Thea ,de muziek was Grieks dus ik zat gelijk weer helemaal terug in de tijd ,helaas was de Griek een oude nors kijkende man ,die ons in 45 minuten weer buiten de deur gewerkt had ,niks zwijmel zwijmel ,hahaha .Verder hebben we sealife bekeken en zijn we de toren in geweest,van daar uit konden we een brand in het havengebied bekijken ,maar helaas hingen er ook dikke rookwolken over het gebied .S,Avonds nog even naar het operahouse gelopen om een foto te maken bij verlichting ,maar dat viel erg tegen ,op de terug weg langs het park ,leek het net of de vogels erg tekeer gingen ,maar er scheerden ons grote vleermuizen over het hoofd ,en groot is echt groot (30cm),brrrrr,en over de grond schoot van alles weg ,brrr,bleken dus possums te zijn ,we zagen later nog een jonge possem. Vandaag zijn we uit Sydney vertrokken met ons hi-top campertje ,wat moet je daar eerst aan wennen om aan de andere kant te rijden ,zolang je maar achter iemand aan rijdt gaat het wel maar als je de hoek om gaat kom je steeds weer aan het kijken ,maar het is goed gegaan ,en zit nu in de buurt van Katoomba bij de 3sisters ,zie foto, in de blue mountains ,op een camping ,en het regent een beetje
Dear Sandra, Larry and family, we think on you tomorrow, loves
Ida en Jan

• 13 Maart 2014 - 18:15

Thea Boerrigter:

Hoi Ida, ik zie het voor me bij die Griek! Tja oud en nors was er in onze tijd niet bij he?
    Ik vind jullie verhalen erg leuk om te volgen!

• 14 Maart 2014 - 13:08

Katrien Bouwman:

hallo Jan en Ida,

wat leuk om jullie verhalen te lezen!!!! Jullie vermaken je wel, dat heb ik allang door.
    Jan, doe je wel henig an met die dollars spenderen? hahaha!
    Hier is alles nog rustig, we wachten in spanning af tot de kleine voetballer Brendel-Bouwman zich gaat melden. Lief dat je daar naar vraagt...
    Geniet er nog maar lekker van, ben benieuwd naar de volgende verhalen.

groetjes Katrien

• 14 Maart 2014 - 15:19

Ingrid:

Hallo Jan en Ida.
    Wat een belevenissen daar down under. Mooie natuur en leuke verslagen. Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag.
    Nog erg veel plezier daar

groetjes Ingrid.

• 14 Maart 2014 - 15:44

Paul, Claudia (Ria) & Rex:

Hoi Jan en Ida,

Het ziet er goed uit daar zeg! Niet verkeerd.
    Ik heb pap ook achter de laptop gesleurd, zodat hij ook op de hoogte is!
    Veel plezier nog.

Groetjes Claudia

• 15 Maart 2014 - 23:52

Erik Ter Maat:

Hallo Jan en Ida.
    Zo te zien gaat het erg goed daar zo ver van huis.
    Eigenlijk had ik verwacht dat er wel een heimwee zou krijgen.
    Hier gaat het erg goed met Tico.
    Hij is vanmorgen meegeweest je weet wel en hij deed zijn werk goed.
    Nog veel plezier de komende weken.
    Groetjes van allemaal