Kings Canyon - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Kings Canyon - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Kings Canyon

Blijf op de hoogte en volg Ida

10 Maart 2014 | Nederland, Neede

jullie hoeven geen medelijden te hebben met ons vroege opstaan ,want in de avond is het om 20.00 uur donker en in het tentenkamp kon je geen hand voor de ogen zien ,dus ging iedereen slapen ,dan ben je om 5.00 uur wel wakker . Gisteren naar de Kings Canyon geweest, een klim van 350 treden naar boven en dat doe je niet midden op de dag ,vanaf 9.00 uur mag je niet meer naar boven ,en inderdaad uit de wind was het bloedheet .Maar een prachtige tocht over rotsblokken en langs diepe ravijnen ,geen foto,s gemaakt met de I-pad ,dus die houden jullie te goed .Daarna de reis terug naar Alice Spring , vandaag vliegen we naar Sydney.
Christel van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,Katrien met jouw alles goed groetjes Ida en Jan

• 10 Maart 2014 - 08:20

Marjo:

Nou, dat tochtje naar de Kings canyon was echt wat voor mij met al die afgronden! Jeetje het is een mooie reis wat ik lees. Veel indrukken zeg, die je als jullie weer thuis zijn niet snel zullen vergeten. Mooie foto's! Ik zie ze alleen steeds op de kop. Wij hebben ook zomerse dagen gehad. Heerlijk naar buiten.....maar bij jullie is het wel heel warm. Hopelijk kunnen jullie de insekten en andere beestjes de baas! Lekker genieten, en tot het volgende verslag! Leuk om te lezen. Groetjes van ons!

• 10 Maart 2014 - 09:09

Ymkje Helder:

Hoi luitjes,

Leuk om jullie verslagen te lezen, wat een geweldige natuur dat is genieten hoor.
    En vroeg opstaan daar wen je aan vooral als het overdag zo warm is.

Groet Ymkje

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014