Uluru - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Uluru - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Uluru

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

09 Maart 2014 | Nederland, Neede

Vanmorgen dus vertrokken in alle vroegte naar Uluru voor de zonsopgangOnderweg kwam de zon al mooi op ,maar op moment dat het gebeuren zou ,zat er een dikke wolk voor ,balen dus .
Gelukkig kwam de zon toch nog te voorschijn voor we de bus in gingen ,daarna een wandeltocht om Uluru gelopen van ongeveer 2 uur ,nu begrijp ik waarom we er steeds zo vroeg uit moeten ,het was al behoorlijk warm zo vroeg ,maar een mooie tocht . vervolgens kwam een aborigines man uitleg geven over gebruiken en muurschilderingen , aan het eind deed hij nog een betoog over wat er mis is in de acceptatie enz van uit de regering ,enz Vervolgens hebben we de reis voortgezet naar Kings Creek ,een hele reis ,we dachten kangeroes en struisvogels ,dingo,s te zien maar niks van dat alles ,wel wilde paarden en kamelen op de farm, waarvan er jaarlijks 10.000 uitgevoerd worden naar het Midden Oosten ,enz .iedereen ligt nu al weer onder de sterren hemel 20.30 uur , maar wij houden het toch maar op de tent .een dingo op bezoek lijkt me niks.Morgen weer om 5.00 uur op voor de Kings Creek en daarna weer terug naar Alice Spring .Alle beestjes zijn hier zo groot ,de torretjes ,de duizendpoten brrrrrr,alleen de vliegen zijn klein ,maar in grote getalen aanwezig , je loopt de heledag te wapperen of met een vliegennet over je hoofd ,geen gezicht maar anders zitten ze in je oren ,ogen ,neus en mond bah
PS we kunnen alle mailtjes wel lezen maar helaas zelf geen bericht terug sturen ,alleen via Tommy

• 09 Maart 2014 - 18:00

Gerard En Marijke:

Ha Ida en Jan,

Leuk jullie verhalen te lezen over de reis, maar jullie moeten wel erg vroeg op !
    Goed dat jullie straks met de camper je eigen tempo kunt bepalen.
    Groetjes, Marijke en Gerard

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014