Port Douglas - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Port Douglas - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Port Douglas

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

01 April 2014 | Australië, Airlie Beach

Zondag zijn we naar het eiland Magnetic Island geweest voor de kust van Townsville ,met de ferry ,een heel mooi eiland ,Hanna had ons een aantal plaatsen opgeschreven die we echt moesten gaan zien ,onder andere het Fort ,daar zouden ook koala,s zitten ,maar het zit ons niet mee wat betreft dieren zien .We hebben een hele lange tocht over het eiland gelopen met een erg mooi lookingpoint ,maar helaas lieten de koala,s zich niet zien . Het eerste strand Horseshoe ,was erg toeristisch ,maar het water was ver te zoeken ,daar was het dus eb ,we kregen alleen de tenen nat ,dus een ander strand opgezocht Alma beach ,daar hebben we heerlijk kunnen zwemmen ,een prachtig eiland .
Gisteren zijn we weer verder gereden ,naar boven Port Douglas zijn we uit gekomen ,een pittige rit ,ook omdat het zo klammig warm is . Omderweg zijn we in Mission Beach aan geweest,het was daar erg rustig op maandag morgen hahaha ,we zitten in het na seizoen ,maar volgens mij is dat een erg mooi gezellig bad plaatsje . Door maar weer na Cairns ,onderweg kwamen we de Josefine watervallen tegen ,midden in de bossen ,ze waren daar aan het zwemmen ,zo zie je maar weer altijd je zwemspul aan of bij je hebben .We zijn eerst doorgereden naar Port Douglas ,langs een hele mooie kust weg ,prachtig ,met erg veel bochten en om elke bocht is het weer mooi . Het is hier stikkie warm volgens de buurman en Jan ,hahahah

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014