Reactie op alle verhalen - Reisverslag uit Iluka, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Reactie op alle verhalen - Reisverslag uit Iluka, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Reactie op alle verhalen

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

17 Maart 2014 | Australië, Iluka

Ymkje en Sake een hele fijne vakantie op Cyprus ,wrs zijn jullie al op weg .
Gerard en Marijke ,we worden nog echte camper liefhebbers ,wat is dat leuk om met zo,n karretje rond te tuffen ,en slapen gaat ook prima ,gisteren voor het eerst gekookt in de camper ,het wordt nog wel wat ,hahahah
Erik en de rest van de familie ,wat fijn dat het goed gaat met Tico bij jullie ,we missen hem wel hoor ,hier zien je niet zoveel honden wrs is het te warm ,af en toe komen we een Tico tegen ,fijn dat hij zijn werk nog niet is verleerd.
Anton en Kitty ,jullie kunnen vast nog vele jaren vooruit ,we hebben mooie dingen gezien en heeel veel foto,s gemaakt ,en mooie vogel concerten gehad s,morgens vroeg .
We maken de meeste foto,s met de camera ,af en toe met de i-pad die ik dan kan bijvoegen ,maar de camera is handzamer ,maar Marjo ook de hagedis is vast gelegd ,niet Jan op het bankje
Ik maak ook steeds verhalen met een backup voor ons zelf anders zijn we de dingen zo weer kwijt .

• 27 Maart 2014 - 17:29

Ymkje Helder:

Hoi luitjes,

Wij zijn terug uit Cyprus hebben het heel mooi gehad en super mooi weer de hele week korte broeken aan.
    Lekker gebruind terug poeh wat is het hier dan wennen!
    Jullie genieten nog volop jammer van de regen maar er komen andere "tijden".
    Leuk he met een camper en vooral in een land waar je veel moet reizen.
    Het links rijden gaat nu "gewoon" als je terug in Nederland bent moet je wennen aan rechts rijden, ha, ha.
    Wat goed dat je in de "verre lande" ook nog aan onze vakantie denkt.
    We wensen jullie nog veel plezier en een fijne laatste week toe.

Groetjes van Sake en Ymkje.

Verslag uit: Australië, Iluka

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014