Cairns - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

03 April 2014 | Australië, Airlie Beach

We zitten nu op het vliegveld in Cairns ,de camper net ingeleverd, het was een hele leuke manier van reizen door Australie , ik denk als we veel regen hadden gehad was ie iets aan de kleine kant ,maar zo met dat mooie weer ,ging deze prima .
Wat is het leuk om al die reacties van mensen te lezen ,dank je voor jullie belangstelling ,het is gewoon overweldigend ,hoeveel mensen ons gevolgd hebben en hoe vaak de site bezocht is .
We kijken terug op een fantastische reis ,die begon met een hele fijne week bij de familie ,Margaret ,Gerry ,en de rest van de familie dank je voor alles ,voor alle goede raad en adviezen .
Die konden we goed gebruiken ,Gerry zei ons steeds met 1 oog op de weg kieken ,en met 1 oog rond kieken ,hahaha ,maar dat moest ook echt wel ,met al die obstakels en enge beesten die hier rond kruipen . Zo lag ik dus al mooi met de snufferd in het zand ,omdat ik de wortels niet had gezien ,met de camera op de buik dus dat was niet zo handig . Wat ging er nog meer mis ,een klein kopstootje met de luchtkoker van de bus ,hij was toch iets hoger dan we gedacht hadden ,en Jan gooide de deur dicht terwijl de sleutels in de bus lagen ,en niet unlocked waren ,balen ,want we stonden in de stromende regen ,ha hahaha in Yappoon . Met het uitstappen van de rafterboot ,gleed ik van de rand en lag onder in te kijken ,dat leverde een paar mooie blauwe tenen op ,maar dat mocht de pret niet drukken .
Het is nu ook wel weer fijn om naar huis te gaan ,al hebben we geen moment heimwee gehad ,het weer is ons goed gezind geweest en we hebben alles kunnen doen wat we graag wilden , nu naar Dubai

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014