Hervey Bay - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Hervey Bay - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Hervey Bay

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

25 Maart 2014 | Australië, Noosa Heads

eindelijk weer een verslag ,we hadden sinds zondagavond geen internet meer ,we hadden ons internet tegoed al op ,dus Tom maar eens om raad gevraagd ,maar die had niet verwacht dat we er al 3 giga byte ,door geinternet hadden ,hahaha.In Noosa zijn we 2 nachten gebleven ,je had daar de meeste kans op om een koala te zien ,dus hebben we een wandeling in Noosa ,s natuurgebied gemaakt ,veel met het hoofd in de nek gelopen maar helaas geen koala gezien ,dus toen maar lekker naar het strand ,je hebt daar van die parkeerplaatsen ,met een P2 of P1 ,we hebben niet zogoed door wat dat betekend we gaan er vanuit dat je dan 2of 1 uur op die plek mag parkeren ,maar aan het strand vergeet je zo de tijd ,het was dat het begon te regenen en wij ons boeltje net op tijd gingen oppakken onze buurman op de parkeerplaats had een bekeuring ,ik weet niet hoeveel dat is maar hij stond niet te lachen .De winkel straat helemaal door geweest ,een gezellige plaats , wat meer op sjiek .De volgende morgen naar Hervey Bay gereden ,daar wilden we naar Fraser Island , dit kon pas op maandag ,dus hebben we hier 3 nachten gestaan ,zaterdag naar het strand ,maar het was laag water dus je kon helemaal niet in het water ,wel op de pier ,helemaal op het eind stond iemand te vissen en die vertelde ons dat hij een kleine tijgerhaai aan de haak had gehad ,brrr ,dus zwemmen ????
Toch eerst maar eens nagevraagd of je wel zwemmen kunt daar , geen probleem ,het is wel grappig ,elk strand is weer heel anders.
Maandag dan met een georganiseerde tocht naar Fraser Island geweest ,nu begrijp ik ook waarom je er niet met je campertje naar toe kan ,het eiland bestaat helemaal uit zand ,we reden gelijk een grote zandbak in ,maar 4 wiel aandrijving kom je er nog met moeite door ,maar wat een mooi eiland ,Je rijdt met de auto dwars over het eiland naar de andere kant naar het strand ,je rijdt over het strand van beneden naar boven ,wat mooi ,ik heb foto,s gemaakt met het foto toestel ,dus die houden jullie te goed ,op terug weg zaten 2 kangoeroes in de wei ,helaas heb ik ze niet gezien . Vandaag de boel maar weer opgepakt we hebben nog een heel eind te gaan ,maar onderweg begon het behoorlijk te regen ,dus we zitten nu in Yeppoon, en de vooruitzichten zijn niet zo best helaas .

• 25 Maart 2014 - 21:15

Marjo:

Hallo vakantiegangers.
    Jammer dat er slecht weer wordt bij jullie. Maar jullie hebben weer veel ondernomen. Het lijkt me een prachtige reis! Ben benieuwd naar de foto's. Dat wordt weer flink bijkletsen als jullie terug zijn. De tijd gaat snel. Komen jullie volgende week vrijdag weer terug?
    Geniet nog lekker samen! Ben alweer benieuwd naar jullie volgende verhaal! Groetjes Marjo.

• 26 Maart 2014 - 09:17

Ingrid Levers:

Hallo Ida en Jan.
    Wat hebben jullie al veel gezien. Jammer dat het nu regent. Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Hier in Nederland heeft het gevroren, dat kennen we helemaal niet meer. Vandaag schijnt de zon en er volgt een mooi weekend met veel zon.
    Wat gaat de tijd toch snel. Volgens mij gaan jullie volgende week alweer op huis aan?
    Geniet nog lekker van de laatste kilometers. Groetjes Ingrid.

• 26 Maart 2014 - 19:10

Hennie Bouwman:

Volg jullie verslagen en kijk naar mooie foto,s,en eeehhhh gaan jullie later altijd kamperen
    met een camper?
    Vandaag is er een jongen geboren bij Katrien en Rob,en hebben hem Boris genoemd
    en is alles goed gegaan met de bevalling.
    Geniet nog maar met jullie wereldreis en kijk jullie wel via flightradar met de terugreis .
    Tot ziens

Thea & Hennie

• 26 Maart 2014 - 21:22

Grietje:

Zit even heerlijk onderuit gezakt op mijn stoel jullie verslagen even te lezen.
    Wat een mooie verslagen schrijf je, we zien alles zo voor ons hoe jij dit schrijft.
    Ja je weet wel, we zien het zo in plaatjes.Wat een mooie foto's maken jullie.Ben heel benieuwd naar de andere foto's. Die foto dat Jan op zijn stoel zit met die mooie hoed op prachtig hij lijkt zelfs al een beetje op
    een Aussie haha.
    Wat een mooie plekken bezoeken jullie en dan vooral het onverwachte heel erg mooi.hoe is het weer bij jullie
    is het nog wel heel erg warm of valt dat mee, of beginnen jullie er al aan te wennen. hier komt het mooie weer ook aan s'nachts nog rond het vriespunt en overdag een graad of 10 aankomend weekend willen ze het rond de 18 graden hebben heerlijk toch, misschien wil je dit nog wel helemaal niet weten.
    zo even weer contact gehad. wij wensen jullie nog heel veel plezier veel mooie dingen zien en tot schrijfs.

Lieve Groetjes van Adri , Grietje en Sharon