Townsville - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Townsville - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Townsville

Door: Ida en jan

Blijf op de hoogte en volg Ida

29 Maart 2014 | Australië, Airlie Beach

Thea van harte gefeliciteerd met je verjaardag ,ook namens Jan
Mijn engels is niet geweldig ,maar het nederlands wordt er ook niet beter op ,zag ik het vorige verslag ,jullie zoontje hoor Katrien en Rob ,en geen kleizoon ,maar kleinzoon ,en zo stonden er nog wel meer fouten in ,zag ik hahahah .
We hebben een paar hele mooie dagen gehad in Airlie Beach,het weer klaarde helemaal op ,de eerste dag het stadje verkend ,er liep een mooi wandelpad langs de havens en het strand . s'Avonds toen we bij de camper zaten te mailen met Britta kwam een possum met jong op de rug langs lopen ,kon helaas geen foto maken omdat het te donker was ,heel lief gezicht .
Vrijdag zijn we met een rafterboot naar de Whithsunday Eilanden geweest ,wat was dat mooi zeg ,hagelwit strand met mooi blauw water ,haast onwerkelijk ,zo mooi ,helaas heb ik geen schildpad gezien ,maar die lagen er ook regelmatig ,ik stootte wel mijn teen aan iets hards ,dus wrs was dat wel een schildpad ,maar ik kon het niet goed zien ,daarna gingen we snorkelen ,helemaal in pak gehesen ,voor de kwallen die daar ook rond dreven .En toen de ploemp in ,eerst wel even wennen ,ademen door je mond ,maar daarna ging het perfect en wat je ziet onderwater is geweldig ,hele mooie gekleurde vissen ,geel ,blauw ,geweldig ,en dat koraalrif wat mooi om te zien .We hebben in Sydney het zeeaquarium gezien ,en daar hadden ze ook de deel van de rif van hier ,maar dat bedenk niet dat het in echt ook zo is ,maar inderdaad ziet het er zo mooi uit ,we hebben later nog een ander rif bekijken ,daar zatten ook schildpadden maar helaas heb ik ze niet gezien ,anderen hebben wel schildpadden gezien ,maar dat mocht de pret niet drukken , de dag was onvergetelijk .Vanmorgen zijn we naar Townsville gereden , om Hanna te bezoeken ,we hebben ons rot gezocht naar een niet bestaand huisnummer ,hahah ,gelukkig hebben we ze wel gevonden

• 31 Maart 2014 - 22:29

Alie Prinsen:

Hoi toeristen,
    Wat ontzettend leuk om jullie bevindingen te lezen en de mooie foto's te zien. Wat een indrukken, geniet er nog lekker van. Groeten Dinand & Alie.