Byron Bay - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu Byron Bay - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Byron Bay

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

20 Maart 2014 | Australië, Noosa Heads

We hebben een hele mooie dag in Byron Bay gehad ,een camping aan het strand ,en wrs hebben jullie al gelezen dat daar een hagedis of iets degelijks liep van een meter en 30 cm omvang ,ik denk die Aussie lachen ons uit dat we bang zijn voor zo,n beest van 30 cm lengte ,Het is een heel gezellig dorp met veel jeugd op het strand en veel surfers ,heel mooi om te zien ,s,avonds nog langs het strand gelopen ,op een uitkijk toren zag je de dolfijnen in het water zwemmen ,soms wel 10 bij elkaar ,het zonnen verliep ook heeeeeel goed ,lekker rood dus . De andere morgen wilden we nog even met fototoestel naar de uitkijk toren ,bleek het hoog water te zijn ,ging dus helaas niet door ,dan maar door naar de volgende plek ,De Gold Coast ,we kwamen in Surfers Paradise aan ,het was er zo afschuwelijk druk ,straten op gebroken dus dat was niks voor ons ,nemen we de volgende plaats met camping ,al met al werden we van het kastje naar de muur gestuurd en waren we heel laat op een rommelige camping aan ,maar we waren blij dat we wat hadden ,de eigenaresse bleek goud waard ,ze heeft ons met allerlei goede tips vanmorgen weer op pad gestuurd ,we wilden naar Brisbane ,ze adviseerde om de auto in een buiten wijk te zetten en met de ferry naar de binnenstad te gaan ,dat was geweldig een mooie tocht over het water en geen parkeergeld betalen ,een mooie stad maar weer heel anders dan Sydney . Nu zijn we in Noosa ,en daar blijven we een dag extra ,even bij komen van het rond rijden van gisteren

• 22 Maart 2014 - 18:21

Tom:

Klinkt goed, leuke beestjes daar! Ik verwacht nu toch wel een foto waarop papa een hagedis kust!

Rustig an, tot over 2 weken (heb vrij geregeld 5 april).

• 23 Maart 2014 - 17:04

Anja:

Hoi Ida en Jan, Het is weer leuk om jullie verhalen te lezen. Maar al die beestjes en grote beesten brrr. Maar ja het hoort er bij. Hier wordt dikwijls de kaart er bij gehaald om te kijken waar jullie zijn. Geniet nog maar even, je bent zo weer in dit koude kikkerlandje groetjes oet helder,n.

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014