Alice Spring - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Alice Spring - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Alice Spring

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

07 Maart 2014 | Nederland, Neede

Gisteren afscheid genomen van de familie na een hele mooie week ,waarin we veel gezien maar ook veel gehoord hebben over van alles en nog wat , veel tips voor onze verdere vakantie
We zijn met vliegtuig naar Alice Spring vertrokken,reis verliep prima ,en we waren voor bereidt op een warm Alice Spring en dat was het ook inderdaad ,het leek net of je een warme deken over je heen kreeg ,eerst het plaatsje maar eens verkend ,overal zaten groepjes Aborigines ,in veel winkels verkochten ze art van de Aborigines , daarna gezwommen in het hotel . Op het vliegveld kwamen we een hollandse moeder met dochtertje tegen van 3 jaar ,heel lief en ontwapend meisje ,ze zaten bij ons in het hotel en hebben samen gezellig gegeten . Vanmorgen moesten we al om 5 uur op omdat we de rondreis gingen maken ,eerst richting Uluru gereden ,wat een indrukwekkend natuur verschijnsel ,deze rost van afstand bekeken ,en in het museum rondgelopen , helaas begon het te regenen ,ja je leest het goed ,regenen en hoe !!!!!
daarna naar KataTjuta ,een andere rots ,daar een wandeling gemaakt in de spelonk ,heel mooi ,maar waaien ,de zonsondergang op een mooi punt bekeken ,met hapjes en champagne ,ik zal een foto bijvoegen . Bij terug komst was de BBQ gereed voor ons en ik lig nu in bed want we moeten er om 4.45 uur al weer uit voor de zonsopgang op Uluru

• 07 Maart 2014 - 22:21

Marjo:

Nou, nou, jullie hebben al veel gedaan zeg! Hihihihi....veel tijd om uit te rusten is er niet. Maar zo zie je natuurlijk wel veel! Het lijkt me allemaal erg bijzonder om mee te maken!
    Geniet maar lekker samen! Groetjes Marjo.

• 08 Maart 2014 - 19:50

Anja:

Nou nou jullie zijn echt down under wanneer we naar de foto,s kijken . Je had dit niet beter in beeld kunnen brengen ha ha. Hoi hoe is het daar ? We keken net op de kaart waar Alice Spring ligt maar dat is echt het hart van Australië . Nou geniet maar met z,n tweetjes en we zijn benieuwd naar het volgende reisverslag en foto,s Groetjes Gerard en Anja.

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014