Bezoek vakantiehuis - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Bezoek vakantiehuis - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Bezoek vakantiehuis

Door: Ida

Blijf op de hoogte en volg Ida

04 Maart 2014 | Nederland, Neede

zaterdag met een groot deel van de familie naar de dierentuin geweest ,ik ging met de koala op de foto en Jan met de dingo ,verder hadden ze daar alleen ,lokale dieren ,dus we weten nu wat we tegen kunnen komen onderweg ,zondag een familie BBQ gehad en kennis gemaakt met de kinderen van G en L en Bert.
Maandag morgen zijn we vertrokken naar hun vakantie huis in Blairglowrie ,en klein plaatje aan de baai .Onderweg een sim kaart gekocht in Mornington ,dat had ook nog wel heel wat voeten in de aarde voor we contact hadden maar het is gelukt .
gisteren de oceaan kant bezocht en vandaag de baai kant ,met prachtige villa,s in Sorrento ,nee niet in Italie maar hier aan de baai tegen over Melbourne .
Vanmiddag naar een oud opvang centrum geweest voor mensen die naar Australie kwamen en onderweg ziek waren geworden. Zij moesten eerst in quarantaine voor ze aan land mochten ,dit bevond zich helemaal aan het uit einde van de landtong ,dit alles dateerde van rond 1900 . De mensen die hier naar toe kwamen brachten allemaal nieuwe ziektes mee waardoor veel aboriginals stierven . Gerry kan mooi vertellen over wat hun meegemaakt hebben ,morgen nog 1 dag hier en dan gaan we op het vliegtuig naar Alice Spring

• 04 Maart 2014 - 12:36

Ymkje Helder :

Hallo Jan en Ida,

Zo te zien vermaken jullie je wel en heb je er mooi weer bij.
    Nog een fijne dag met de familie en donderdag een goede reis naar Alice Spring.
    Het lijkt me wel spannend allemaal, geniet er maar van.

Hier is het ook mooi weer voor de tijd van het jaar, alles springt al uit de knop.

groetjes van ons,

Sake en Ymkje.

• 05 Maart 2014 - 16:14

Marjo:

Nou, jullie hebben al veel ondernomen. Fijn om de familie weer te zien! Het lijkt me allemaal erg bijzonder, de omgeving, de dieren die we hier niet kennen. En natuurlijk het mooie weer wat jullie daar hebben. Geniet van de reis en het is erg leuk om jullie verhalen te lezen!
    Dikke kus van Julius en Marjo.

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014