Verkennen van de omgeving - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Verkennen van de omgeving - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Verkennen van de omgeving

Blijf op de hoogte en volg Ida

28 Februari 2014 | Nederland, Neede

nadat ik de klok rond geslapen heb zijn we vandaag met de auto rond gereden ,de bergen ,waar 5 jaar een grote bosbrand had gewoed ,het is onvoorstelbaar ,wat er dan toch al weer aan bomen groeit.De meeste stammen zijn helemaal zwart gebakend en zo hier en daar begint de stam weer uit te lopen . Verder naar een ski gebied geweest ,waar je alleen kunt langlaufen ,maar een prachtig gebied .Je rijdt hier van het ene in het andere nationale gebied , allemaal bos .

• 28 Februari 2014 - 08:59

Tom Bouwman:

Bijgeslapen lees ik, verstandig! Mooi dat jullie al veel gezien hebben op jullie 1e 'aussie' dag. Veel plezier en de groeten vanuit Neeeeede!

• 01 Maart 2014 - 09:16

Ingrid Levers:

Fijn dat jullie al zoveel gezien hebben en er komt zeker nog veel meer.
    Hartelijke groeten ingrid.

• 03 Maart 2014 - 21:23

GRIETJE V. D. BOGAERT:

FIJN DAT JULLIE GOED OVERGEKOMEN ZIJN.ZAL WEL ERG SPANNEND ZIJN GEWEEST.HOE WAS HET OM DE FAM. WEER TE ZIEN. GA VOORAL MOOIE DINGEN BEKIJKEN EN VEEL FOTO'S MAKEN DAN KUNNEN WIJ LATER OOK MEE GENIETEN HEEL VEEL PLEZIER TOT SCHRIJFS GROETJES VAN ONS

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014