Onze reis naar Australie - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu Onze reis naar Australie - Reisverslag uit Neede, Nederland van Ida Jan - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Australie

Door: Ida en Jan

Blijf op de hoogte en volg Ida

23 Februari 2014 | Nederland, Neede

Vandaag de koffers gepakt ,de reistickets voor het eerste deel van de reis uitgeprint ,en morgen stappen we in het vliegtuig om 14.40 uur naar Bangkok . Daar hebben we een rustdag in gepland om onze benen en voeten even te strekken en ook willen we natuurlijk wat zien van de stad . Vandaag heel veel mailtjes en mensen gesproken die ons een fijne reis toewensten ,hartelijk dank hier voor , groetjes Ida en Jan

• 24 Februari 2014 - 10:12

Anja Grooters:

Wat geweldig!! Heel veel reisplezier!!
    Groetjes Anja Grooters

• 26 Februari 2014 - 21:52

Hennie Bouwman:

Hoe is het met onze familiegenoten,en hoe was de vlucht,hebben jullie in Bangkok of Dubai
    overnacht?
    Heel veel plezier met jullie wereldreis en mochten jullie alsnog echt emigreren dan zal ik wel,,,,,,,,,,

Hennie

Verslag uit: Nederland, Neede

Ida

We zijn druk aan het pakken en maandag gaan we weg . tom en britta brengen ons naar Schiphol. We proberen regelmatig een verslagje te maken zodat jullie een beetje op de hoogte te kunnen blijven van onze belevenissen gr Ida en Jan

Actief sinds 22 Feb. 2014